Tájékoztató a 8. osztályosok elektronikus beiratkozásról a 2021/2022-es tanévre.

7 jún

Elektronikus beiratkozás:

A KRÉTA rendszerben az Ügyintézés felületen  a „Beiratkozás középfokú intézménybe” folyamat segítségével 2021. június 15-től van lehetőség a beiratkozásra. Részletes tájékoztató itt található.

Amennyiben  a  beiratkozáshoz szükséges dokumentumokat nem tudják a KRÉTA rendszerben elektronikusan elküldeni, a beiratkozást követően a hiánypótlás határideje és módja:

Diákigazolvány igénylésére vonatkozó, a Kormányhivatalban készített NEK  adatlapot  vagy az arról készített fotót az igénylési cím megjelölésével

  • augusztus 31-ig az  ust.tunde@kerikanizsa.hu  e-mail címre lehet elküldeni,
  • vagy  június 24. után hétfőnként 8-14 óráig a titkárságon le lehet adni.

 

Személyes okmányokról és az általános iskolai bizonyítványról készített  fénymásolatot vagy mobiltelefonnal készített fényképet

  • a titkarsag@kerikanizsa.hu e-mail címre 2021. július 09-ig lehet elküldeni
  • vagy június 25. után hétfőnként 8-14 óráig a titkárságon le lehet adni.

 

Személyes beiratkozás: 2021. június 24. csütörtök  8-11 óráig

Adategyeztetés miatt az alábbi dokumentumot kell elhozni:

  • a felvételi határozatot
  • általános iskolai bizonyítványt
  • tanulói oktatási azonosító számot – 11 számjegyű, 7-számmal kezdődik
  • személyi igazolvány és lakcímkártya
  • TB kártya (a TAJ szám igazolására)
  • adókártyát (adószámra szükség van az ösztöndíjhoz)
  • Okmányirodai NEK adatlapot a diákigazolványhoz szükséges fénykép elkészítéséről
  • Szakértői vélemény fénymásolatot (SNI, BTMN…)
  • Iskolai emblémával ellátott nyakkendőre (fiúknak) és sál (lányoknak) 2.000 Ft

 

A  hiánypótlás módja a fentiekkel megegyezik.

 

Az elektronikus jelentkezés menetéről részletes tájékoztató az alábbi linken:
Elektronikus jelentkezés menete