Tájékoztató a 8. osztályosok elektronikus beiratkozásról a 2020/2021-es tanévre

4 jún

Tájékoztató a 8. osztályosok elektronikus beiratkozásról a 2020/2021-es tanévre.

 

Elektronikus beiratkozás:

Minden felvételt nyert 8. osztályos tanuló a felvételi határozatával kapott egy részletes tájékoztatót az elektronikus beiratkozás menetéről.

A KRÉTA rendszerben az Ügyintézés felületen  a „Beiratkozás középfokú intézménybe” folyamat segítségével 2020. június 15-től van lehetőség a beiratkozásra.

Amennyiben  a  beiratkozáshoz szükséges dokumentumokat nem tudják a KRÉTA rendszerben elektronikusan elküldeni, a beiratkozást követően a hiánypótlás határideje és módja:

Diákigazolvány igénylésére vonatkozó, a Kormányhivatalban készített NEK  adatlapot  vagy az arról készített fotót az igénylési cím megjelölésével

  • augusztus 31-ig az  ust.tunde@kerikanizsa.hu  e-mail címre lehet elküldeni,
  • vagy  június 23. után hétfőnként 8-14 óráig a titkárságon le lehet adni.

 

Személyes okmányokról és az általános iskolai bizonyítványról készített  fénymásolatot vagy mobiltelefonnal készített fényképet

  • a titkarsag@kerikanizsa.hu e-mail címre 2020. július 10-ig lehet elküldeni
  • vagy június 23. után hétfőnként 8-14 óráig a titkárságon le lehet adni.

 

 

Személyes beiratkozás: 2020. június 23. kedd  8-11 óráig

 

Az alábbi dokumentumot kell elhozni:

  • a felvételi határozatot
  • általános iskolai bizonyítványt
  • tanulói oktatási azonosító számot (11 számjegyű) tartalmazó igazolvány másolatát
  • személyi igazolvány és lakcímkártya másolatát
  • TB kártya másolatát (a TAJ szám igazolására)
  • Okmányirodai adatlapot a diákigazolványhoz szükséges fénykép elkészítéséről
  • Szakértői vélemény fénymásolatot (SNI, BTM…)
  • Iskolai emblémával ellátott nyakkendőre (fiúknak) és sál (lányoknak) kb 2.000 Ft

 

Hiánypótlás módja a fentiekkel megegyezik.