Tájékoztató a 8. osztályosok elektronikus beiratkozásról a 2020/2021-es tanévre.
Elektronikus beiratkozás:
Minden felvételt nyert 8. osztályos tanuló a felvételi határozatával kapott egy részletes tájékoztatót az elektronikus beiratkozás menetéről.
A KRÉTA rendszerben az Ügyintézés felületen a „Beiratkozás középfokú intézménybe” folyamat segítségével 2020. június 15-től van lehetőség a beiratkozásra.
Amennyiben a beiratkozáshoz szükséges dokumentumokat nem tudják a KRÉTA rendszerben elektronikusan elküldeni, a beiratkozást követően a hiánypótlás határideje és módja:
Diákigazolvány igénylésére vonatkozó, a Kormányhivatalban készített NEK adatlapot vagy az arról készített fotót az igénylési cím megjelölésével
- augusztus 31-ig az ust.tunde@kerikanizsa.hu e-mail címre lehet elküldeni,
- vagy június 23. után hétfőnként 8-14 óráig a titkárságon le lehet adni.
Személyes okmányokról és az általános iskolai bizonyítványról készített fénymásolatot vagy mobiltelefonnal készített fényképet
- a titkarsag@kerikanizsa.hu e-mail címre 2020. július 10-ig lehet elküldeni
- vagy június 23. után hétfőnként 8-14 óráig a titkárságon le lehet adni.
Személyes beiratkozás: 2020. június 23. kedd 8-11 óráig
Az alábbi dokumentumot kell elhozni:
- a felvételi határozatot
- általános iskolai bizonyítványt
- tanulói oktatási azonosító számot (11 számjegyű) tartalmazó igazolvány másolatát
- személyi igazolvány és lakcímkártya másolatát
- TB kártya másolatát (a TAJ szám igazolására)
- Okmányirodai adatlapot a diákigazolványhoz szükséges fénykép elkészítéséről
- Szakértői vélemény fénymásolatot (SNI, BTM…)
- Iskolai emblémával ellátott nyakkendőre (fiúknak) és sál (lányoknak) kb 2.000 Ft
Hiánypótlás módja a fentiekkel megegyezik.